петак, 21. април 2017.

Zasto ne pisem svaki dan

Citajuci razne sadrzaje na temu blogovanja cesto znam da pomislim da pravim jednu gresku,ne pisem i ne objavljujem po post svaki dan ili bar svaki drugi.Naravno,ima perioda kada i to radim,ali opet desi se da apsolutno ni jedan post ne objavim i po vise dana.

I onda sam sela,pocela da razmisljam o svemu tome.

Sama inspiracija mi nikada nije falila,oduvek sam mogla da pisem o bilo cemu,na istu temu mogla sam da pisem i po dvadeset razlicitih sastava u roku od 45 minuta.(Znate ono u skoli kada imate pismeni iz srpskog).Dakle to nije bio problem i svakako da nije bilo potrebno ispravljati tu gresku.

Ali opet,zar je poenta pisati o bilo cemu,pa cemu onda sve to.Moj cilj je jednostavan,zelim da nekog ko ce procitati moje tekstove naucim necemu,da im pruzim kakvu takvu edukaciju.A pisanjem bilo kakvih tekstova iz razloga da nesto samo napisem to nikako ne mogu postici.

Naravno,lako je napisati neki tekst,objaviti ga i podeliti po raznim drustvenim mrezama,pricati prijateljima i nekako skupiti ljude koji ce vas bar jednom procitati,ali meni to nije sustina,ja nekako volim da istrazujem o onome o cemu zelim da pisem,ili radim bilo sta drugo.A da bih to uradila potrebno je neko vreme.
Dakle,pre nego sto objavim odredjeni teks,koji vec upisan u mojoj svesci,namenjenoj iskljucivo za to,ja pokusavam da nadjem neke druge tekstove koji imaju veze sa tom temom,to su drugi blogovi,sajtovi,you tube kanali,tv emisije,novine...I onda zapisujem i uporedjujem sa mojim tekstom,a zatim sve to ulepsavam.

I kao sto zelim da naucim nekog necemu i da nekog na neki nacin posavetujem isto tako moram i ja uciti svaki dan,jer ipak koliko god da nesto znamo,nikada necemo znati sve i bas zbog toga uvek moramo uciti iznova i iznova.

2 коментара:

  1. Sviđa mi se cilj vaših postova! :)
    Zapratila sam vas,ako želite uzvratite mi.
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...