понедељак, 5. јун 2017.

Balea recenzija

Pa dragi moji, znam da me dugo nije bilo, obavze mi nisu dozvoljavale da se bavim blogovanjem, ali ipak nisam u potpunosti sve zanemarila. Za sve ovo vreme ja sam pripremala nove postove, citala druge blogove i ucila. Ali da ne duzim mnogo, vec da odmah predjem na temu.
   Ko god je citao moje prethodne postove imao je priliku i da vidi proizvode kojima sam naklonjena, pa cak i sam spisak liste za kupovinu.(Nesto vise o tome ovde). Moram priznati da se nisam bas pridrzavala spiska, to naravno ne znaci da necu uskoro isprobati i te proizvode, ali eto, desilo se da ipak kupim nesto sasvim drugo.Naravno i dalje su u pitanju Baleini proizvodi.
  Kada je rec o samoj Balei, dovoljno je reci da me je odusevila. U potpunosti mi odgovara svaki njen proizvod, bilo da je on za kozu ili za kosu. I naravno cene su takodje pristupacne, a s obzirom da je nesto noviji brend kod nas, verujem i da je originalniji od recimo Nivee. Nemojte me razumetu pogresno, Nivea je sjajna, ali uporedite Niveu koja se prodaje kod nas i Niveu iz inostranstva- videcete veliku razliku i shvatiti o cemu govorim.


Kupka Lavandel:

Naravno, bez velikog razmisljanja na prvom mestu je bila kupka sa mirisom lavande.Zapravo, kupka je bila jedina za koju sam unapred znala da cu je kupiti.Obozavam cvetne mirise,posebno miris lavande, ali na moju zalost, u poslednje vreme nikako nisam mogla da nadjem u potpunosti cist miris.Uglavnom su sve bile mesavine cvetnih i vocnih mirisa. Pa mozete vec zamisliti moje odusevljenje kada sam prvi put naletela  na ovu kupku.
Kupka je prelepog opustajuceg mirisa, idealna za pred spavanje ili u trenucima kada nam je potrebno opustanje. Na DM sajtu sam procitala preporuku da se u vodu sipa tri zatvaraca ove kupke, medjutim dosta je bogata, pa nema potrebe sipati toliko, ja licno sipam dosta manje i opet lepo zapeni.

Losion za telo COCAS & Sheanuss:

Inace kupovina ovih proizvoda je bila sasvim slucajna, zurila sam da se nadjem sa prijateljicom, pa i nisam mogla bas puno da trazim po radnji, a kako inace obozavam kokos i kako se mi odgovarali sastojci i cemu je namenjen ovaj proizvod bez preteranog razmisljanja sam ga kupila.Osim sto je prelepog mirisa, takodje je i idealan za suvu kozu, sto opet,meni savrseno odgovara.

Sampon i balzam za kosu Frangipani & perle.

Kupovina proizvoda za kosu za mene je nocna mora. Koliko god da nemam problem sa tenom, odnosno sa licem, toliko imam problem sa kosom. Naime, kosa mi je poprilicno suva i slabog sjaja, a dosta je gusta, pa mi treba vremena da nadjem proizvode koji mi odgovaraju, a opet ni ti proizvodi koje nadjem nisu bas savrseni.Kod ovog sampona (njega samk prvo videla ) privukao me je miris, a s obzirom da volim komplete uzela sam i balzam.Moram priznati,prvo je isprobala moja sestra,a kada sam videla koliko njoj kosa sija posle pranja,probala sam i ja.I zaista kosa mi je bila sasvim drugacija i sijala je.Ali necu puno o tome jer ipak treba proveriti jos neki put.

Tonik i mleko za ciscenje lica:

Kako mi je inace i bilo potrebno mleko za skidanje sminke, resila sam da uzmem ovo, pre svega zbog neznog mirisa kajsije,odnosno sa uljem jezgra kajsijine kostice, sto mi i inace odgovara.Mleko je za svaki tip koze, pa samim tim nije previse jako i nema negativne reakcije. Inace ovo mleko je namenjeno za svakodnevno ciscenje lica, ali ja ga koristim i za skidanje sminke.
Sto se tice tonika, on je za osetljivu kozu pa ga samim tim i ne izaziva reakcije. Sa ekstratom je cvetova badema i bez alkohola, sto je i bilo presudno da ga kupim i samim tim predivno mirise.

Dezodorans u spreju:

Moram priznati da nisam bas puno zagledala i kada sam kupovala mislila sam da je zapravo sprej za telo, tek kasnije sam videla da je zapravo dezodorans, Ali nisam se pokajala, ima nezan miris kruskinog cveta i zaista dugo ostaje na kozi.

Roll on i krema protiv znojenja:

S obzirom da idu vrucine i nije dovoljno samo naprskati dezodorans ili parfem, kupila sam i roll on i kremu protiv znojenja sa neznim, skoro neutralnim mirisom i bez alkohola.

Kao sto sam vec rekla, ja sam odusevljena sa svim ovim proizvodima, a i cene su poprilicno niske.Ali opet to ne mora da znaci da ce i svima vama odgovarati, meni recimo Dave proizvodi nikako ne odgovaraju, ne sumnjam da su dobri, ali ja sam alergicna na njih.I pre nego sto kupite neki proizvod probajte prvo da ga testirate, ako niste sigurni da ce vam prijati.Posebno ako imate osetljivu kozu.

To bi bilo sve sto se tice ovih proizvoda, uzivajte u lepim suncanim danima :-)


1 коментар:

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...